Skådespelar CV/Resume - Hur ska dom se ut?

Emilia om Lite mer om "The BIG Move":

Hej, jag ska i Februari åka på en liknande resa och jag undrar om du skulle kunna visa hur ditt cv såg ut, med rubriker och så. Eftersom jag förstått att det är viktigt undrar jag hur du har gjort! :)
Vore tacksam om du kunde svara! :)


Sv: Jo det är klart jag kan :) jag lägger ut en bild på mitt i det här inlägget under helgen! Och berättar lite mer :)
Och gud vad roligt att du ska åka på en sån resa :) du får otroligt gärna låta mig veta hur det gick! :) Lycka till!
Kram Klara

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

såg din kommentar alldeles nyss,

men när ska vi prata då ?:)

2011-11-05 @ 00:39:44
URL: http://josefinsdream.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ohhh tack så sjukt mycket! :D

Förhoppningsvis går det bra ;)

Älskar din dokumentär förresten, grymt peppande och du är jätte duktig!

2011-11-05 @ 13:24:08
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

sv: oj, jaha det missade jag. går det inte någon annan tid :)?

annas kan han göra det kanske imorrn ( måndag ) men vet inte när hon är hemma och så, när kan han ringa?

2011-11-06 @ 14:11:55
URL: http://josefinsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0