School is school

Just nu har det varit ganska mycket i skolan, men det börjar sakta ner med läxor... Men vi måste göra stora final projects istället och förbereda inför finals som vi har sista veckan i skolan, plus några som startar innan. Ska bli otroligt skönt att få sommarlov, det tycker säkert alla ni också! Har filmat i skolan 2 dagar och visar er runt lite :) det var några som frågade om det och tror att det skulle vara en kul video, men som sagt många vill inte vara med på kamera, men jag har en tysk kompis som tycker det är kul, hon brukade också höra videos men bara filma. Måste bara klippa ihop dom... Pust har 4 videos som jag måste klippa.
Just nu i skolan har många tagit AP testning inför nästa år, AP är klasser som är den svåraste nivån och man får även college credit för dom! Jag tar unga AP men jag tar Honors vilket är svårare än Regular och man får lite fler high school poäng för dom.
Måste sovs nu! Sov gott eller rättare sagt för er i Sverige god morgon! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Klara! Älskar din blogg, så inspirerande!
Jag har bara en fråga som jag undrar över. Hur kommer det sig att du kan "jobba" i USA när det krävs arbetsvisum? Räcker det att din mamma har det, så får du det automatiskt? Eller får man medverka i filmer på turistvisum?
Lycka till med allt!

2014-05-17 @ 21:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0