Fin besök

Ja som vanligt så har jag haft fullt upp och har knappt haft tid att andas! Min mamma har varit här i LA i två veckor och min bror i en, var otroligt kul att se dom igen. Dock så blev det ju väldigt stressigt, men nu när dom har åkt saknar jag dom mer än någonsin... Jag avskyr verkligen när man måste säga hejdå till kompisarna och familjen i Sverige, och det blir aldrig lättare om något så blir det svårare för varje gång. Jag ifrågasätter mig varje gång ifall det är värt att stanna i LA... Det är inte lätt.
Har tagit en paus... I typ två veckor från auditions, känns skönt, som att jag kunde hämta andan lite, tror att jag behövde det. Jag är ganska dum när det gäller sånna saker jag bokar upp mig för en massa fast som i princip sätt är omöjligt att klara av. Workoholic. Har känts som att skådis grejen har gått trögt och det var också en anledning att jag tog en liten paus känns inte som det är värt alla timmar om man inte får något ut av det. Dock fick jag ett mail idag från en audition jag gjorde för några veckor sedan som sa att jag hade fått en annan roll en den jag gjorde auditionen för, vilket var ju kul. Jag tyckte auditionen gick skit dåligt så jag är förvånad på ett bra sätt. Rollen är dör en internet serie, och det är ett SAG jobb så om jag får 2 till så blir jag SAG eligible, vilket är väldigt bra att vara då kan jag få union och mon union jobb! Jag gjorde en video om den här auditionen eller om hela dagen typ "följ mig runt" eller nått sånt :p inspelningarna ska ske under hela mars och jag har en main character så jag kommer nog vara med ganska mycket! :)
Dock är jag så sjukt trött på skolan! Jag vill bara få allt överstökat! Har ingen studiemotivation alls... Jo lite men tycker fortfarande skolan står i vägen så sjukt mycket för det jag egentligen vill hålla på med! Känner att jag behöver ett break från skolan!!!
+ min kompis från Sverige kanske kommer under Spring Break! :) skulle vara så sjukt kul!!!
++ har videos jag ska klippa till och lägga ut, gjorde inte det när min bror var här eftersom jag ville vara med honom så mycket som möjligt!
Hoppas ni alla har det bra i Sverige!


Kommentarer
Postat av: Karin Gadd

Hej Klara! Kul att följa ditt liv i bloglovin!
Vi har det bra. Hoppas du kommer hem snart, åtminstone till sommaren. Kram! från mormor

2014-03-05 @ 22:55:37
Postat av: Anonym

Hej snälla kan du säga vad byggnaden du bor i heter och vart den ligger? ska flytta till kalifornien och det verkar super fint där du bor :)

2014-03-15 @ 09:46:10
Postat av: Johanna

Hej! Jag tror att du för ett tag sedan ville ha bloggtips? :).
Jag har några;
- Info om skolan, vilka lektioner du har, bilder på skolan osv.
- En normal dag för dig i USA. Från att du går upp till att du går och lägger dig! :)
- Bilder på LA!
- Hur det går med din karriär, vilka filmer/reklamer du gjort osv.
- Vad är det bästa med USA?
- Skillnader USA /Sverige
- Fleeer videobloggar!!

Hoppas du gör något av dem! ^

Svar: Tack! :) jag har funderat på dom här idéerna ganska länge! och det ska jag absolut göra! Så fort jag får tid! Tack för tipsen! :)
Klara Gadd

2014-03-19 @ 17:21:26
Postat av: Anonym

Hej! Jag såg en video om kläder du köpt på Dresslink.com. Jag undrar bara vilket betalsätt du använde och om det funkade bra? Känns lite läskigt att beställa därifrån. Tacksam för svar! Jättebra video!

Svar: Jag tror jag var tvungen att beställa med ett kreditkort för att få det att fungera... men jag har faktiskt ingen aning jag testade med 2-3 olika kort... det var krångligt... dock var grejerna billiga! :P
Klara Gadd

2014-03-20 @ 11:18:11
Postat av: ida

hej! jag tycker att det är jätte roligt att läsa din blogg, jah titta på dina video bloggar. Du är min inspration jag tycker att din blogg är såå grym. jag beundrar dig sjukt mycket.

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Klara Gadd

2014-04-17 @ 10:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0