Summer time, school is out!

Hej allihopa!
Som ni kanske vet så hade jag min sista dag i skolan o fredags. Det var då jag hade mina två sista finals och det var som två svåraste US History och spanska, det gick ganska bra på proven, och det var en euforiskt känsla att vara av med finalsen! Jag var så sjukt lättad!
Gick in på Infinite campus, det är där vi kollar våra betyg och poäng för alla prov och uppgifter i våra ämnen och vi kan även se våra slut betyg! Jag hade ett
A i matten
A i dansen
A i engelskan
A i Health (med 105%)
A i US History
B i spanska
Så det gick ganska bra! :) så känns skönt att allt slit i skolan har lönat sig! Är nöjd och otroligt glad att ha sommarlov!

Dom senaste dagarna har jag ägnat åt stranden, slappa, visa fixande och en massa fixande med andra saker!
Berättar mer detaljer snart! Måste verkligen sova nu!
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Kari

Bra gjort, strålande, Klara! Det ska bli roligt att träffa dej snart!! Kramar från mormor

2014-06-06 @ 23:20:42
Postat av: Emma

Hej! Skulle du kunna berätta hur du hittar alla auditions som du går på? Är det genom internet eller? Intressant att veta då du går på rätt "många" auditions! Och går du bara på auditions som är i LA? /Emma.

2014-06-22 @ 17:57:14
Postat av: Frida

Hej! Jag undrar om du skulle kunna göra ett inlägg där du berättar om hur och när du började i high school i LA. Hur det gick till osv. Skulle blir jätteglad då!

2014-06-23 @ 12:17:32
Postat av: Frida

Hej! Jag undrar om du skulle kunna göra ett inlägg där du berättar om hur och när du började i high school i LA. Hur det gick till osv. Skulle blir jätteglad då!

2014-06-23 @ 12:17:33
Postat av: Hanna

Hej, jag går in på din blogg varje dag, men det kommer aldrig några inlägg. Snälla börja blogga oftare :)

2014-07-02 @ 14:16:36
Postat av: Anonym

SNälla Uppdatera!!!!

2014-09-03 @ 16:02:06
Postat av: Anna

Skulle du kunna göra en video eller inlägg angående hey hollywood here i come? Verkar riktigt coolt! :)

Om du någon gång behöver en room mate i USA så funderar jag på att åka tillbaka till USA efter studenten men vill gära testa på LA då, så om du skulle vilja stay in contact? hehe min mejl står ju med här!

2014-09-24 @ 22:15:40
URL: http://enligtmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0