Jag i Julia Plus Sommar UTE NU

Hej allihopa!
Jag kanske borde börja från början, för några månader sedan gjorde jag en intervju för tidningen Julia om mitt liv i LA. Jag berättade inget för jag ville vänta på att datumet när tidningen skulle släppas skulle var lite närmre, visste inte exakt vilken dag men visste att det skulle vara Juni.
Men så idag när jag skypade med min pappa, så överraskade han mig med att han hade köpt numret jag var med i! (Hade frågat honom om han kunde hålla utkik efter numret eftersom jag fortfarande är i LA till den 13e Juni). Kändes sjukt kul att få se numret! Ska läsa det när jag kommer hem till Sverige över sommaren! Så om ni vill läsa artikel köp gärna numret, som är ute nu! Jag har tydligen fått 3 sidor i tidningen! :) Yay!
Gud! Mina fingrar kliar verkligen, jag vill bara se bilderna i artikel och läsa den! Såg lite av det pappa visade men det var verkligen mörkt så det var svårt att se!
Hoppas ni har det bra där hemma i Sverige!
 
Det är så här set tidningen ut!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0