On Splash Magazine

En vän till mig har fått ett internship på en internet tidning dom är baserad hör i LA, och hon som sin första artikel valde att skriva en artikel om mig till tidningens kategori Fresh Faces, som är om nya skådespelare i Hollywood och om deras storys. Blev jätteglad när hon frågade mig, det kan ju vara en chans för mig att synas lite mer och bli uppmärksammad i Hollywood. Carro sa att tidningen läs mest av typ 30-40 åringar och det är troligtvis dom som har mest kontakter!
Artikeln var jätte bra, tycke Carro gjorde ett jättebra jobb! Tror verkligen att hon kommer kicka ass med det här internshipet! Gå gärna in och läs den!
http://splashmagazines.com/publish/faces/klara-gadd-an-aspiring-young-actress-from-sweden.php">http://splashmagazines.com/publish/faces/klara-gadd-an-aspiring-young-actress-from-sweden.php">http://splashmagazines.com/publish/faces/klara-gadd-an-aspiring-young-actress-from-sweden.php%3C/a%3E">http://splashmagazines.com/publish/faces/klara-gadd-an-aspiring-young-actress-from-sweden.php


Kommentarer
Postat av: ida

Hej Klara! Vill börja med att säga att jag har följt din blogg ett tag nu, och tycker att du verkar leva ett jättehäftigt liv!

Jag själv fyller 16 i år, bor i Sverige och har alltid haft drömmar om los angeles. Min farmor och farfar har nu sagt att de är beredda att flytta med mig dit, så jag kan gå på high school osv.

Tänkte fråga dig hur du gjorde när du flyttade till L.A. Hur gjorde du med high school? Måste man vara amerikansk medborgare för att gå i skolan, eller fick du gå där ändå? Hur tar man första steget? Hyra lägenhet, eller söka in till high school, eller ska man göra det först när man flyttat dit?

Skulle vara jättesnällt och hjälpsamt om du ville svara på detta i ett inlägg eller kanske maila mig?:) [email protected]

kram!!

2014-01-21 @ 22:37:10
Postat av: josefin

Hej har frågor som jag undrar att du kunde svara på :)

Vart ligger din lägenhet i för område och vad heter byggnaden som du bor i? din lägenhet ser super fin ut

har du träffat på några falska vänner?

Hur mycket kostar din bil i månaden?

hur mycket köpte du din bil för och kostade det mycket pengar för dig att ta körkort i la?

hoppas du kan svara på frågorna kram

2014-01-21 @ 23:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0