Health Class

Nu har skolan verkligen kommit igång hade ett quiz i Historian idag och i Health class så pumpade våran lärare två riktiga lungor, en frisk och en efter rökning... Det var äckligt, minst sagt och dom luktade. Dock så måste jag ju säga att många lektioner i High School kan vara mer intressantare än dom i Sverige, och vissa grejer man får lära sig sätter sig verkligen... Som det med att rökning inte är bra idag, jag röker ju inte och hade inte tänkt börja och det är jag verkligen inte börja med efter det här...
Jag började ju Health den här terminen i per 4 från clothing and textile som bara var en termin. Ville inte byta men jag var ju tvungen, och Health class kommer nog vara intressant, även fast det är typ om sånt som är common sense i Sverige men mer i detaljer, typ om droger, personlighets analys, sex, kostcirkeln och sånt.
Hoppas ni har det bra hemma i den svenska skolan! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fler såna inlägg!!! :D

2014-01-24 @ 07:51:58
Postat av: Nina

Åh blir så avundsjuk, vill också ha riktiga klasser var man faktiskt tar upp viktiga ämnen och får se just såna där saker. Sverige borde lära sig ett och ett annat från USA.

2014-01-25 @ 01:36:54
URL: http://fames.se/ninasova/
Postat av: Carro

har samma dröm som dig!! men känns som om jag aldrig kommer kommer komma så långt som du kommit!!!!! hur gör du??

2014-01-25 @ 17:38:50
URL: http://justanormalone.devote.se
Postat av: ella

Vad hände med filmen som du skulle spela in här i sverige?, lasermanen eller vad hette den?:) kram

2014-01-27 @ 01:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0