Total Truth #TotalTruth

Just nu jag jobbar på en kommande webb serie som heter Total Truth, ni kanske har sett videobloggen från den första inspelningen. Det är en startup webb serie som producenterna försöker få att bli "upp plockad" eller finansierad av ett produktionsbolag eller ett nätverk. Så just nu försökar dom publicera projektet så att det får så många gillningar och tittar som möjligt så projektet troligtvis kan bli upp plockat eller fanatiserat!
Dom kommer lägga ut den första säsongen på Youtube för att få fans och följare, dock är den första säsongen inte så lång som vanliga seriers säsonger eftersom det är en pilot, så det kommer bli 8 avsnitt som kommer vara ca 1o min.
Jag spelar Dana en diplomats dotter som blir förförd av det glamorösa livet i Los Angeles och leds in på helt fel spår av Ginger och Kiki. Serien handlar om ett killgäng som bestämmer sig för att börja göra porr filmer och det leder dom in på Los Angeles mörka sida, det är där Dana, Kiki och Ginger kommer in!
Jag kommer få göra ett par riktigt tunga scener, vilket kommer bli jätte kul och utmanande! :)
 
Jag kommer skriva mer om det här och lägga ut mer info ni kan också få se bilder och få uppdateringar från Facebook sidan! Gilla den gärna! :) Total Truth Facebook page
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt! Har du instagram eller facebook man kan följa dig på? Så jävla coolt att du bor i LA ♡

2014-04-08 @ 22:14:49
Postat av: josefin

hur mycket kostar din sjukförsäkring i usa? skulle vara jätte snällt om du svarade

2014-04-14 @ 13:21:15
Postat av: Elin

Varför flyttade du till USA? :)

2014-04-16 @ 23:44:11
Postat av: Lotta

Är det möjligen så att filmtagningarna, scenerna och skådespeleriet helt generellt är annorlunda än om man filmar i Sverige? Jag menar, är det mycket skillnad på hur arbetet är utfört osv?

2014-05-28 @ 11:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0