Short film jobb

Ska på ett jobb imorgon, det är för en kortfilm, som heter Graduation Night, jag ska spela en nörd :) det är en statistroll men hoppas jag får lite facetime i alla fall. Ska vara på inspelningen i 4-6 timmar, ska vara där kl 2.30 pm i Glendale. Inget betalt men bryr mig inte om det just nu, vill bara ha jobb.
Ska filma så mycket jag kan. :) gud jag är trött och utmattad, har varit mycket skola på vardagarna och på helgerna har det varit jobb med företag, filminspelningar, auditions, läxor och annat... pust...

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej! Måste fråga om lite saker. Hörde att du hade gott hey hollywood here I come programmet. Hur läge är en sån kurs eller sånt program? Vad kostar det? Och vad gör man där? Har nämligen blivit erbjuden ett specialerbjudande om att börja där men undrar mest hur länge programmet håller på . Ha det bra hälsningar Karolina

2013-05-11 @ 12:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0