Mitt första skådespelar jobb

Jag har varit på en musikvideo inspelning i 7 timmar (tot 11 med resetid), Var väldigt kul :) men också ansträngande. ni vet säkert vem Rebbeca Black är, musik videon är producerad av puducenterna som producerade Friday... haha är det ett bar eller dåligt tecken? :P Artisten var en 16 åring tjej, Tiff, från Canada (otroligt bra sångerska) och låten heter Teenage girl, den var mycket bättre än Friday, men inte lika "catchig". Det var kul träffade många unga skådespelare som går in 100 % för sina skådespelar karriärer. Mamma var med och filmade så kommer klippa ihop en videoblogg... men den kommer som tidigast bli klar nästa vecka.
Var också på en audition igår för en pogram "Tenn Review", det var ett host jobb, det ver RIKTIGT kul, jag och killen som intervjuvade varandra hade jättekul med intervjuven, dom vi gjorde den för skrattade SJUKT mycket! :)
Skulle också på en till audition idag efter inspelningen men inspelningen blev uppskjuten 1 timme så jag kom 1 timme för sent... inte bra... hade inget nummer jag kunde ringa och säga det, men hittade deras mail och skickade ett mail där jag bad om ursäkt för att jag kom 1 tim för sent. Dom var inte där när jag kom, en annan tjej satt där och väntade hon hade kommit 10 min sent och dom var inte där när hon kom. Vi gjorde dom nog riktigt sura... :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det inte lite svårt med engelskan eller flyter det på?:)

2013-05-05 @ 20:20:25
Postat av: Anonym

jag menar uttalet och så:)

2013-05-05 @ 20:20:35
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

ÅH VAD ROLIGT! that's huge

grattis Klara !

2013-05-07 @ 08:41:25
URL: http://josefinsdream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0