Ut på äventyr igen!

Gissa vad som hände idag??? :) Jag har bokat 2 auditions! En fören reklam som jag har imorgon och en för en långfilm som jag kommer ha nästa tisdag. Känns OTROLIGT kul! :) plus jag lyckades boka dom själv genom att söka till dom på LA Casting. Jag började just söka audtions för några dagar sedan, jag har inte sökt några auditions sen jag precis flyttat hit till Los Angeles vilket är ganska många månader sedan. Tror att ha fyllt 18, att jag är representerad av en skådespelar agentur och att ha laddat upp proffsiga headshots på casting sidorna. Hoppas det kommer gå bra, men även fast det inte gör det så är det bara kul att komma ut och göra något i skådespelarbranchen igen!
Önska mig lycka till! :)

Kommentarer
Postat av: nina - min flytt till LA

Yay vad kul, lycka till!! :)
Svar: Jag hittade dem på ett forum som heter studentum.se, det är för utlandsstudenter. sen finns det en fb-grupp som heter svenskarna på santa monica college som jag vet många använder sig av. bara att lägga in en annons där så nappar någon kanske :)
Äääälskar shoppningen i LA! varit där några gånger innan så vet hur billigt det är, shoppade för 7,000 i somras när jag var där hahaaha herregud. jag är sjuk.
Jag har planerat en bra del! bokat flygbiljetter, tänkt lite på vad jag ska packa, vi har kollat lägenheter över internet och förmodligen redan bestämt oss var vi vill bo, tagit reda på massa saker som hur lång tid det lär ta till skolan osv osv osv.. haha du vet nog själv hur mkt man googlar innan man flyttar :)

2013-03-20 @ 07:22:15
URL: http://ninarockstedt.blogspot.com
Postat av: Nina

Åh vad kul! Blir glad för din skull, ditt liv verkar så härligt.

2013-03-21 @ 17:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0