Förlåt förseningen

Förlåt att jag inte har skrivit, min bror har varit här i tio dagar nu så har varit väldigt upptagen och innan har det varit väldigt mycket i skolan och med mitt företag.
Jag har gjort lite LA grejer nu när Min bror har varit här, åkt ner till standen, badat i polen, åkt till piren, shoppat på the promenade i santa monica, ätit på massa restauranger o varit på Universal Studios. Så det har varit kul, väldigt kul, det är bra att påminna sig att man faktiskt bor i Los Angeles ibland, jag har varit så upptagen med skolan att jag inte har utnyttjat LA någonting. Men min Joar, min bror, åkte ikväll, usch jag saknar honom sjukt mycket redan, ibland känns det nästan bättre att inte hålla kontakten med folk för då blir man inte påmind om vad man missar.. och det äör den värsta kännslan i värden...
När det gäller mitt företag har jag börjat förbereda för att åka ut till olika loppmarknader och sälja mina smycken. Fick hem en stor banner eller skylt med min företags logo och en massa visitkort :) dom blev väldigt bra och jag är väldigt nöjd. Min andra beställning med material ska också komma nästa vecka, GUD vad jag har längtat efter den. Då kommer jag kunna göra en massa mer olika smycken. Sen har jag också en tredje beställning med material jag väntar på, delade upp min andra beställning till två för annars skulle jag inte få vänta på att vissa varor skulle komma in och det kunnde ta lång tid. Det kommer ta ca en månad tills min tredje beställning skickas och en månad till tills den kommer fram. Har fått 2 beställninga hittills, viket är ganska ber eftersom jag inte har gjort någon riktig reklam för mitt företag, det är därför jag ska till loppmarknader för att sälja och för att få ut mitt namn. Beställningarna var från min mamma och min kompis här i mitt High School. Mammas för att vi ville testa hur betalningen fungerade och min kompis för att hon älskade mina smycken :) blev glad!
När det gäller skådiskarriären, så har inte så mycket hänt, men agentturen vill ha mer headshots på mig. Jag tror att dom inte kommer bli tillräckligt nöjda med dom jag tog precis när jag flyttade hit, så kanske måste ta nya. Ska ringa dom på måndag för har fortfarande inte fått en kopia av kontraktet även fast jag ringe dom förra veckan och påninde dom om det...
 
Hoppas ni har det bra och tack för att i stannar även fast jag är världens sämsta på att uppdatera. Funderar på att skaffa en Iphone och wifi så jag kan blogga från skolan och alla ställen jag åker till! + behöver till skolan också för lärarna låter oss ibland få använda mobilerna för att hitta information.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

undrar hur din mamma och pappa ser på flytten till LA nu när du fått en argentur? :) vet att din mamma var lite tveksam men ändå stöttande till en början men att din pappa tyckte du borde satsa på en karriär i sverige, så därför undrar jag om deras syn har ändrats? såklart att de är otroligt stolta och så men förutom det! hoppas din dag är super :)

2013-03-05 @ 16:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0