Teen Review

Som jag har nämnt förut så har jag fått ett jobb som en host för ett uppkommande program som heter Teen Review, produktonen har just börjat och vi har haft möten och nu har dom gjort en varsin sida åt oss på Voldo Productions hemsida. Känns riktigt kul! Men jag kommer jobba på infot som finns om mig där, skicka dom fler bilder och info om mig, för dom andra hosterna har mycket mer info, bilder och videos än jag har. Ni får gärna gå in och kolla men man måste ha e inloggning på hemsidan men det är bara att ge sin mailadress och ett lösenord sen är det klart. http://www.voldoproductions.com/#!klara/c1tr9
Vi ska vara 12 hoster... i början skulle vi bara vara 9-10 men tydligen så blev det fler. Vi kommer diskutera ämnen som rör tonåringar och aktuella händelser som tonåringar bryr sig om som mode, skönhet, sport, spel, skvaller, skolan, kompisar och allmänna tonårs problem :p vi kommer alla få ha hand om ett specifikt ämne, jag gick in på auditionen för mode, men jag vet inte vad jag kommer få, men jag hoppas det blir mode! Vi kommer spela in det första avsnittet och sen presentera det för ett antal kanaler på tv som var intresserade, tror det var ungefär 6 st, det verkade inte vara särskilt stora kanaler men ändå. Om ingen är intresserad så kommer programmet fortfarande sändas på nätet. Och vi hoster kommer ha mycket att säga till om tydligen, vilket kommer bli jätte roligt! För produktions bolaget vill ha det från ungdomars åsikter och intressen. Jag tycker de här ska bli OTROLIGT roligt och dom andra hostern är väldigt snälla och roliga, i alla fall dom ja har träffat, så jag tror det här kommer bli jätte kul!
Kommer hålla er uppdaterade på vad som händer!
http://www.voldoproductions.com/#!klara/c1tr9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0