Tillbaka till vardagen i Los Angeles

Nu är det mindre än en vecka kvar tills jag ska tillbaka till att gå i High School... har lite blandade kännslor om det som jag antar att ni ickså har inför att börja skolan i sverige. Jag saknar absolut inte alla läxor men ungänget i skolan ser jag fram emot mer :)
Har ju också en massa andra grejer jag ska syssla med när jag kommer till Los Angeles, hoppas verkligen att jag har fått mitt jobb permit så jag kan bli påskriven av en av skådespelar agenturena, sen ska jag ju börja sätta ihop och sälja grejer i mitt företag... vill verkligen börja jobba med något... skådespeleri eller mitt företag, jag vill bara vara produktiv. :) + förhoppningsvis kan jag kanske ta mitt körkort snart!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika på dagens nummer av Svenska dagbladet - Kulturdelen!

Svar: jag vet! :) hihi
Klara Gadd

2013-01-02 @ 12:12:34
Postat av: Emma

fin blogg!

Svar: Tack! :)
Klara Gadd

2013-01-02 @ 13:07:27
URL: http://emmasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0