Lite svar!

Jag vill bara säga att jag uppskattar verkligen er som följer min blogg, folk har börjat kontakta mig mer och mer via mail och facebook, vilket jag är löjligt glad över kännar mig som ett litet barn på julafton :) jag försöker verkligen svara på alla med ordentliga svar, men ibland glömmer jag eller inte har tid och jag ber så otroligt mycket om ursäkt för det, men jag försöker och jag hoppas ni inte tror att jag är en bitch ifall jag inte svarar för ifall det händer har jag troligtvis haft så mycket på gång att jag glömt det, förlåt i förväg för det men jag försöker.
Jag tror också att jag ska svara på komentarer i inlägg, för det där att svara på komentarerna så svaret kommer nedanför... jag vet inte om alla förstår hur det fungerar jag hade INGEN aning är fortfarande lite osäker :P som ni kanske vet är jag inte så bra med teknik, är väldigt basisk :P
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Postat av: Felicia   

Kommer man kunna köpa smyckerna om man bor i Sverige också?

     2013-01-12 @ 12:27:26
 
Svar: Jara absolut, men troligtvis kommer portot vara lite dyrare till Sverige än till USA, eftersom dom blir skickade från LA, men det blir nog bara några dollar, kanske 2-4 $. :) Hoppas verkligen att ni kommer gilla dom!
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
     Postat av: nina   

vilket college ska du läsa på? :) SMC?

     2013-01-12 @ 15:54:07
 
Svar: Ja kanske :) skulle nog hällder vilja börja på UCLA för det är ett bättre college, men jag får se för Santa Monica verkar väldigt mycket lättare att komma in på men dock ha sämre kvalitet på kurserna... så jag får se men mitt förstahandsval är UCLA, får bara se om jag kan komma in :)
 
En bild från havet aldeles nedanför där jag bor :) fint va?

Kommentarer
Postat av: LIENE

det är så underbart att bo vid havet :D gör jag med :D men temperaturen är kallare i Sverige.

2013-02-11 @ 19:10:10
URL: http://lifefromwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0