Flytt Igen

Jag ska flytta igen dock tack och lov inte så långt, jag ska flytta till en studiolägenhet i samma byggnad. Eftersom min mamma har sagt upp sig från sin forskar platts på UCLA så kommer inte hon komma över lika ofta som var tredje månad som hon brukade i ett tag, i typ ett halv år :p. Så jag kommer i princip sätt att bo själv nu och då finns det ingen anledning att bo i en 2 bedroom (eller en 3a i svenska mått), och den är också otroligt dyr och onödig att spendera pengar så mycket mer pengar i månaden när jag verkligen inte behöver en sån stor lägenhet.
Hoppas ni gillar videon! Kommer snart lägga ut en lägenhetsvisnings video när jag visar den nya studiolägenheten jag kommer flytta in till! Verkar nämligen som ni gillar lägenhets videosarna :) så tänkte att ni ville se dom senaste :)
Ha en God Jul! Jag är jätte glad att vara hemma i Sverige med min familj! Ska bli så sjukt kul att få träffa mina vänner igen, ska bara se till att bli frisk först :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte blogga mer om din vardag och så, blogga lite oftare, inte bara om när du får jobb. Typ om du umgås med några amerikanska ungdomar, och vilka klasser du läser på high school, hur känns det att bo själv sååå himla långt borta? Jag var utbytesstudent men åkte hem pga hemlängtan :/
Berätta gärna!! :)

2013-12-29 @ 18:36:20
Postat av: Maja

Hur lång tid tog hela processen med att flytta till LA?

2014-01-06 @ 17:12:37
Postat av: HOLLYWOOD DREAM

Jätte kul att se hur du har bott!!

2014-01-06 @ 20:52:59
URL: http://hollywooddream.blogg.se
Postat av: Lmssy

Hittade just din blogg!
Åhh, gud! Jag skulle också så gärna vilja flytta till Los Angeles.. Hur gjorde du ska att du blev "upptäckt"? Liksom jag har sjunget sedan jag började prata och liksom nu är jag 14.. Men jag vet liksom inte hur jag ska göra för att bli upptäckt. Hahaha gud detta låter så sjukt konstigt men aja.. Kram :)

2014-01-06 @ 22:52:12
URL: http://lmssy.blogg.se
Postat av: lena

Hur fick du ett greencard? det är väl typ omöjligt om man inte är gift med någon eller? berätta meeer måste få veta vill också flytta!

2014-01-07 @ 16:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0