Dec. 16, 2013

Gud... Jag har haft fullt upp dom senaste veckorna, otroligt mycket skola och auditions... Plus nu sista veckan innan jag åker till Sverige över jul nu på fredag måste jag packa inför flytten, jag ska flytta till en studio i samma byggnad, tack och lov att mamma äntligen startade lyssna på mig om att den nuvarande lägenheten är för dyr. Men i alla fall, mamma lämnade mig själv utan att hjälpa mig packa... Så måste göra det själv under finals veckan precis innan jag ska åka till Sverige... Plus min dator har kraschat och jag är sjuk... Precis det man behöver under finals veckan, seriöst varför måste allt dåligt alltid hända på samma gång. Har ingen aning om hur jag ska få igång min dator och behöver den för att plugga + att jag använder datorn till allt, auditions, kontakt inför jobb, kontakt med kompisar och familj, företag och beställningar + underhållning! Som ni kanske hör så är jag ganska irriterad, pust, får intala mig själv att det bara är 4 dagar kvar av det här...
Sen fick jag också en roll i en internet serie som huvudpersonens dotter, Claire, det verkar som en väldigt rolig roll ska få göra slagsmåls scener och troligtvis får jag göra många olika scener med olika emotions, så jag får en riktig chans att visa vad jag kan. Kan berätta lite mer om jobbet och historien i manuset om ett tag, än så länge vet jag bara det mest basala.
Hoppas saker går bättre för er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0