Smått och gott

Phu... alltid något som måste fixas, förlåt att det nästan bara blivit skriv om att flytta och lägenheten men det är nästan bara det jag håller på med just nu... förutom läxor och High School. Det tar ju lång tid med läxorna började med det idag

Sen försökte vi skriva ut på FedEx mitt Headshot (vi försöker få det i rätt nyans, mitt hår är en utmaning :P), det vi fick ut idag var inte helt bra men det börjar gå mot rätt håll :) fixar nyanserna på datan och sen åker och skriver ut och ser ifall det blev bra.

SEn åkte vi för att hitta saker till lägenheten IGEN jag börjar faktiskt bli trött på att åka och shoppa till lägenheten, ja jag vet jag borde tycka att det är jätte kul men det har blivit för mycket... Vi ska till Fairfax flea market imorgon för att kolla på mer möbler och få möbelaffärers adresser, gillade möbelstilen dom hade där och förhoppningsvis kommer vi köpa något det är ganska jobbig att leva med väldigt lite möbler... men men vi köpte knappt något idag bara 2 pappershållare för toa och kök. :) det är så otroligt skönt att köpa sånna små grejer det känns vekligen nu som vi bygger upp min framtid här i Los Angeles :)
Sen köpte jag 5 body mists för bara 23 svenska kr!!! Jag älskar amerekansk shopping ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0