Sanningen

Jag känner att jag behöver bli mer personlig i min blogg... jag skriver mest om utliga saker och går inte in på kännsliga saker men jag ska börja nu.
Jag har haft sjukt mycket att göra och varit jättestressad, skolan tar upp väldigt mycket tid och det är svårt väldigt svårt att vänja sig, jag har haft 2 "breakdowns" när det gäller skolan för att jag har kännt mig övervälmd av alla läxor och tempot och absolut engelskan. Dom här 2 veckorna har varit skit jobbiga när det gäller skoljobbet, dock har det gått helt okej med att hitta kompisar man bara umgås med dom man hamnar med i sina klasser och dom som sitter nära en i klassrummet och jag har hittat folk som jag gillar att umgås med :)
 
DEt här med att hitta möbler har drivit mig till vansinne, mamma har ju låtit mig välja ut alla möbler själv eftersom allt kommer bli mitt när hon flyttar tillbaka till sverige, och jag har inte insett vilket perfekt behov jag har när det gäller saker jag köper... jag har inte nöjt mig med helt okej möbler jag har velat vara 100% säker på att det absolut inte finns något som jag gillar bättre än det jag köper. Så det har tillfört väldigt mycket stress på mig och det har tagit varenda helg att åka och kolla på möbler och det har varit jobbigt att knappt ha några möbler.
+ jag har tränat nästan varenda kväll.
 
Allt har varit väligt jobbigt och ansträngande och jag känner att jag inte har njutit så mycket av LA som jag har velat, jag har absolut njutigt i alla fall på helgerna :P, det här har inte varit lätt och jag ska inte låtsas att det har varit det, men jag känner ändå att det jobbiga kommer bli bättre med tiden när vi har skaffat alla möbler + jag har vant mig vid skolan och skaffat kompisar jag umgås med på fritiden (än så länge har jag bara kompisar jag umgås med i skolan, men jag har pratat med några om att åka till en nöjespark så det ska bli kul :)) men jag saknar mina kompisar i sverige väldigt mycket... :(
 
Även fast den senaste månaden har varit otroligt ansträngande så känns altl rätt, som att det är här jag ska och är menad att vara. Längtar bara tills allt är helt ordnat och jag bara kan koncentrera mig på skolan, skådespeleri och kompisar :)
 
Jag har föresten köp 2 byroer som jag ÄLSKAR (vet inte riktigt om ni kommer gilla dom men jag älskar dom), köpte dom vintage av en gubbe som fixar gammla möbler, fick dom i förrgår och en madrass :) det känns mer och mer som ett hem + vi har beställt ett soffbord och 2 sidbord. Ska visa er bilder snart!
 

Kommentarer
Postat av: Felicia & Johanna

Hej! vad kostade Hey Hollywood Here I Come? :)

2012-09-08 @ 14:57:19
URL: http://feliciaochjohannas.blogg.se
Postat av: Clara

Usch, så jag saknar dig klara! Det verkar som att datorproblemet har löst sig! Vi kan väl skypa någon gång, det känns som att jag inte sett dig på evigheter! Förresten håll koll på min (nya) blogg (claramidos.wordpress.com), jag ska banne mig UPPDATERA!

Ha det så bra, hoppas det löser sig fort! Bilden var ASFIN!!!!!!!! Saknar dig enormt //Clara (om du minns mig? :P)

2012-09-09 @ 12:17:01
URL: http://claramidos.wordpress.com
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

du vet att du kan prata av dig på mig!

det kommer lösa sig... det vet nog både jag och du :)
hoppas vi kan höras snart.

kram

2012-09-09 @ 17:54:41
URL: http://josefinsdream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0