Kanske lite mer privatliv

Gud jag är trött... skolan tar kol på mig... behöver en paus, men vi kommer ha en 5 dagars weekend eftersom det är thanks giving, är fortfarande lite osäker på exakt hur man fyrar det, vet vilken mat man äter och varför man fyrar det men vill ta reda på lite mer detaljer. :)
 
Jo, jag berättar nästan aldrig om mitt skol liv och det som pågår i skolan här i LA, men tänkte ändra på det och berätta om personerna jag är med och saker som händer och sånt, men eftersom jag inte vill gå och ta kort på alla så tänker jag göra små tecknade figurer av alla :) hehe dom kommer se otroligt oproffsiga ut men men :P kan ju vara kul att kanske få en liten aning om hur dom ser ut! :)
Hoppas ni kommer gilla det! :) För personligen så känner jag att folk inte skulle vara intereserade av mitt personliga liv utan bara utav det speciella som händer som, som min skådis karriär och flytten hit och sånt, men tror jag blir lite för opersonlig ibland... men jag lär mig! :)
Bamsekramar Klara!

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

Klara jag lovar att dom är intresserade av allt det ''vanliga''
alltså du lever i LA,USA liksom :) skulle vara jättekul om du visade bilder och skrev om sådant också

ses snaaart, kram

Svar: Jag hoppas det men jag måste bara ´vänja mig att skriva om sånt :PSes väldigt snart! :) gud vad jag längtar till sverige!
Klara Gadd

2012-11-21 @ 07:02:10
URL: http://josefinsdream.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej, vad jag har förståt så åkte du på Hey hollywood here I come? Hur mycket kostade det?
Fortsätt med det du är bra på klara, du kommer att komma långt!

Svar: Hej, ja det gjorde jag :)det billigaste pogramet kostar ca 15000 kr, sen kan man välja dyrare med mer aktiviteter inkluderade.
Tack, jag hoppas det :) betyder mycket att du säger det! Håller tummarna för dig med! :)
Kramar Klara
Klara Gadd

2012-11-21 @ 23:15:28
Postat av: Vill ha svar

Älskar usa och jag är så avundsjuk på dig som får bo där. Här är min fråga som jag skulle vilja ha svar på.
* Om man ex vill komma och bo i usa i några månader, finns det då lägenheter att hyra eller är hotell det smartaste alternativet?

Svar: Gud förlåt, jag tror det var du som frågade det förut, ursökta att jag inte har svarat, det finns ett ställe som heter Double Tree by Hilton nära flygplattsen som var billigt för det man fick + jag kommer börja hyra ut ett rum i min lägenhet för folk som vill hyra. Men bara så att du vet Los Angeles är väldigt dyrt att bo i. Men om du ska vara här i några månader skulle jag rekomendera att inte bo på ett hotel utan att hyra ett rum istället, finns andra som hyr ut rum också om du inte vill hyra av mig.:9 hoppas det här hjälpte :)
Klara Gadd

2013-05-08 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0