Små små myrsteg mot dokumentär2



Jag vet att jag har sagt det här 100 gånger men jag har börjat jobba på dokumentären igen, :P fick en komentar om det, och jag vet men det är så det fungerar när man börjar jobba med nått sånthär att man börjar och sen inser att det blev dåligt och fel några gånger och sen så börjar man få koll på allt och börjar gå mot rätt riktning. :) och just nu jobbar jag på ett "kapitel" och sen kommer jag jobba på ett - två kapitel i taget så jag tar småsteg,
det är så SJUUUUUUKT mycket jobb bakom något sånt här jag tror inte ni förstår men jag går nu myrstegfram hela tiden :) och ni kommer få uppdateringar :)

Förlåt att det tagit så lång tid är verkiligen ledsen, men det har kommit så mycket i vägen, livet och krongel med minnen och tekniken.... :S men nu är det på gång i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

I vilket program är det du gör dokumwteren?

2012-05-13 @ 22:15:23
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

klaaara. allt känns rätt hopplöst nu och behöver någon att prata med

alltså ja vi ska ju träffas och så. känns som jag vill de nununu :p

vi skulle faktiskt kunna bestämma när



kramar

2012-05-14 @ 20:51:58
URL: http://josefinsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0