Mitt Liv i Los Angeles

Tänkte göra ett lite bild inlägg om hur mitt liv i Los Angeles troligtvis kommer se ut :)
Jag har nästan packat klart nu är det bara saker som jag ska packa dagen innan vi åker eftersom jag använder dom dagligen här som smink, kamera, dator och kalender och sånt :)

(Jag i min pjamas efter fleradagar av ärenden i timmar i sträck, slappdag tack och lov ;P dock en dålig bild, jag bjuder på den ;P)

Vi har nu ett boende i en månad som redan är betaldat, men jag lyckades övertala mamma om att flytta till ett mycket billigare boende och jag gav henne en bra sida att leta lägenheter på och hon hittade det här boendet som vi förhoppningsvis kommer flytta till. Boendet har POOL!!!!, gym och våran lägenhet är ljus, öppen har 2!!! sovrum vardagsrum och balkong! Det är för bra för att vara sant ju! :)

Och det här är då High School"et" jag troligtvis kommer börja på. !!!!! jag är så sjukt nervös!!!!




- Jo och så har jag tänkt ett tag :P och jag har äntligen bestämmt mig för att börja videoblogga, en stor del av det är för att visa för familj och vänner och såklart alla andra som orkar tilla hur jag har det i USA :)
Jag gillar den iden :)

- Ska nog också göra ett inlägg där jag svarar på frågor snart :)

Kramar Klara <3

Kommentarer
Postat av: amanda

Älskar idén om video-bloggarna!

2012-07-24 @ 00:21:42
Postat av: amanda

Blogga gärna oftare när du är i LA! Inte bara om acting utan gärna också om ditt liv där och hur det är att gå high school och sånt! :)

2012-07-24 @ 01:33:06
Postat av: Jasmine

Hej Klara. Jag har läst igenom i princip hela din blogg ifall du undrar varför jag kommenterar på ett så gammalt inlägg, haha. Jag vill så otroligt gärna flytta till LA och jag undrar vilken sida du letade hus på? Jag har kollat runt men jag vet inte vilka som är bra eller inte så du skulle kanske kunna rekommendera några stycken? Är otroligt tacksam för svar, Jasmine :)

2013-12-22 @ 02:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0