FotoShoot


Hade jätte kul med Clara idag, vi gick ut i skogen och tog en massa bilder :) som vi brukar göra ibland! Dom blev jätte bra (om jag får skryta lite :P) självklart blev några dåliga och roliga ;P men många blev användbara, skulle vilja lägga upp bilderna jag tog på Clara men jag vet inte vilka hon tycker det är ok att jag använder, valde ut några av mina! :)
Det ända som var jobbigt var alla mygg, dom var så sjuuuuukt många och jag blev helt uppäten. :P
Jag hade inte på mig något smink som ni kanske ser men jag tycker det blev bra ändå :)
Tack Clara för dom fina bilderna :)









amanda om Att packa ett liv i en resväska:
Du kommer väl fortsätta blogga efter du flyttat? :)


SVAR: Jara :) kommer troligtvis blogga mer, om att gå i High School och hur det går med min karriär och sånt :) hoppas ni fortsätter följa mig :)
Bamsekramar Klara

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

lite hunger games vibbar :P

2012-07-18 @ 12:56:55
URL: http://bodypalace.blogspot.se
Postat av: Minnie

Gud vad roligt att flytta till LA. För mig skulle det vara en ''dream come true''. Tycker du det ska bli roligt att flytta? :) <3 Kram

2012-07-18 @ 19:45:28
URL: http://minnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0