ÄNTLIGEN - 27 Juli 2012

Nu är våra visum fixade (blev lite krongel för man behöde tydligen åka till den amerikanska ambasaden och fixa registrera dom, bli kollade och "intervjuvade" som dom kallade det) och nu eller för några dagar sen bokade vi flyg.
Mamma skulle ju åkt den 29 Juni men eftersom hon inte hade åkt till ambasaden och fixat sitt visum fick hon inte komma in i USA. Som sagt det är mycket krongel med det här att flytta till USA...

Filmen har inte spelats in än för dom har anställt en ny producent... seriöst?! Så dom kommer kontakta mig när allt är färdig planerat så kommer jag komma hem till sverige och spela in filmen

Så nu är nästa steg att åka till LA den 27 och sen börjar jag High School den 14 Agusti, jag har 2 st High Schools jag kansek ska börja i men vet inte vilket av dom än :S nervöst
Kommer troligtvis blogga mycket mer då när jag börjat High School, eftersom det kommer troligtvis vara väldigt anstängande och jag kommer säkert behöva skriva av mig :P

Dokumentären går det sisådär med har tagit en pause, eftersom det har varit så mycket nu, men ska börja igen så det blir klar någon gång!!! :P Förlåt för alla månaders försening!


Kommentarer
Postat av: Nelly

gjorde mitt visum idag efter flera dagars krångel..

jag ska dock åka till LA i 3 veckor så det krävdes inget från ambassaden, but still det var krångligt! ;-)

2012-07-10 @ 19:48:27
Postat av: emelie

HEEEJ! Världens bästa!!

Du var med på hey hollywood here i come? Ellerhur? Är de riktigt eller är dom fake? Hoppas du lyckas i usa du är bäst!!

2012-07-12 @ 22:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0