Ännu en lista...

För några dagar sedan var jag på min farfars 88 års firande, då träffade jag min kusin som bor i Seattle och hon vet ju hur de flesta saker fungerar i USA, för det är väldigt svårt att få tag i "Inside infarmation" om hur allt fungerar, så vi frågade ut henne ordentligt :P och vi fick en massa saker som vi skulle behöva fixa när vi kommer till USA som vi kommer behöva för att jag ska tex kunna börja skolan.
Urg... alltid en massa grejer att fixa och göra... men bättre att vara välförberädd än missa saker man behöver ha fixade :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

fin blogg :D

2012-07-19 @ 13:12:20
URL: http://imevelina.webblogg.se/
Postat av: Natalie

gillar starkt din blogg! :D

fast jag har en fråga, jag har aldrig riktigt förstått vad "Hey Hollywood here I come" är. Är det typ en skola? ;o

2012-07-19 @ 19:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0