Visum är på gång! LA here I COME!

Nu har mamma fått brevet från sina cefer som hon behövde för att UCLA ska kunna börja söka visum för henne och mig (hon har ju fått en forskningsplats där), det känns så sjukt bra! Vi kommer troligtvis flytta dit till sommaren.
Jag kommer troligtvis söka till någon Preforming Arts High School för att fortsätta gå i skolan och kanske komma in i branschen på det sättet också sen ska jag ju också ta kontakt med argenturen som jag fick callback ifrån.
Just nu ser det väldigt ljust, jag längtar så SJUKT mycket tillbaka, jag älskar verkligan att vara där kännslan är obeskrivlig!
Det ska verkligen bli sjukt kul att bo i Los Angeles, spännande!

+ I aprill börjat inspelningarna av filmen :) ska bli sjuuukt kul det mad! Längtar!

++ Jag ska försöka fixa min blogg design... den är inte så fin, men jag är inte så bra på sånt...


(bilderna tar mig tillbaka fotoshoots bilder från IPAS och den i mitten har mina kompisar tagit, den var även min CV bild när jag åkte till HeyHollywood den senaste gången)

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

ÅÅÅÅÅÅÅÅH... GUD VA UNDERBART!

är så sjukt avundsjuk så du anar inte :(



herregud vilken dröm.



saknar dig

2012-01-31 @ 10:02:24
URL: http://josefinsdream.blogg.se/
Postat av: Nicole

Sv: Tack :)

vet inte riktigt ur det kommer sig att jag får massa modelljobb trots att jag är kort ;)

Tror att det beror på att jag fortfarande räknas som barn/teen modell och att jag jobbat en hel del.

Min dröm är inte att bli modell utan att kunna förmånen/turen att arbeta som skådepelerska.



Ska bli kul att följa hur det går för dig :)



Kram,



Nicky

2012-01-31 @ 15:20:02
URL: http://nickys.se
Postat av: Martina

Lyckospark från mig :)

2012-02-03 @ 16:01:47
URL: http://martiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0