Äntligen börjat med...

Hej, jag ber verkligen om ursäkt om jag inte uppdaterar det ni skulle vilja så snabbt som jag skulle vilja lägga ut inläggen... men som sagt jag har mycket att göra
Jag tänkte i alla fall gå ut med att jag har börjat jobba på dokumentären, jag kan inte säga när jag kommer bli klar, mest för att jag hatar att ha press på mig och att behöva göra saker så det kommer gå fortare i fall jag inte gör det. Men jag har i alla fall börjat på den, hoppas den blir bättre än den förra och mer förstårlig, vi får se ;)



:)


Kommentarer
Postat av: Jenny

men härligt! gud va glad jag blir :-)

2012-01-04 @ 18:57:59
Postat av: Emilia

Gud vad kul! :D

Känn ingen stress, vi klarar att vänta! :)

2012-01-04 @ 22:06:16
Postat av: Annah

Det är fullt förståeligt, haha :D nu ser du min mail, skicka iväg ett mail till mig så kan jag ställa frågorna :D kram!

2012-01-12 @ 11:49:26
URL: http://annahpleasurethat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0