Svar på kommentar

Ida  ([email protected]) om 100% fokus på Karriären!:

Lycka till :) Älskar din blogg, snälla sluta inte blogga när du flyttar till L.A. Var går du på teater och musikal lektioner förresten?


Hej Ida! :) Tack gud vad glad jag blir! Nej gud nej det ska jag absolut inte det är nog då jag kommer försöka börja blogga på riktigt, blogga om mitt L.A. liv :)
Jo jag går på teater i stan och på musikal i Huddinge :)



Bild från i sommras, gud vad jag längtar till sommaren + alla sommarkläder man får börja använda :)



Kommentarer
Postat av: eve

Jag har beslut ångest.. kan man få lite hjälp? har lagt ut en bild på mig i blont och när jag var brunett, vad passar jag bäst i?? ;o snällt om du svarar. Btw fin blogg!!

2012-02-25 @ 21:30:55
URL: http://evelinasigetty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0