Ur mitt jetlag

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag men jag antar att ni som läser min blogg har vant er vid min ojämna bloggning. Jag har haft en riktig kraftig jetlag dom senaste dagarna, igår var första dagen jag kännde mig normal och inte sov i och var vaken i 4 timmar perioder, det är skönt :)
 
Gissa vad jag gjorde igår? :) Jag beställde dom sista materialen till mitt företag för alla smycken! Har längtat så sjukt mycket efter att göra den, och har spenderat mycket tid att verkligen få till den perfekta beställningen, få med allt jag skulle kunna tänkas behöva men fortfarande inte beställa alltför mycket. Dock blev beställningen stor, tänker inte äns berätta hur mycket beställningen väger eller kostade... för alla kommer tycka att det är otroligt mycket (jag som gjorde beställningen blev shockad) men om man tänker efter så för att starta ett företag så är det inte så mycket (min pappa komenterade det också), och jag vill ha ett par olika produkter så kunder har valmöjligheter, och om jag ska starta ett företag så vill jag åtminstone ha mer än 10 olika produkter jag säljer och det kommer jag definitivt att ha!
Måste nu fixa hur man betalar över min hemsida, sen är det bara att skapa produkter och lägga ut dom på min hemsida och sen kan jag bara börja sälja :) ser fram emot det så sjukt mycket!
 
Just det, jag försår inte... om jag svarar på era komentarer och dom visas under era komentarer i min blogg hur får ni reda på att jag har svarat eller får ni ens reda på att jag svarat? Undrar för att se om det är bättre om jag svarar som ett blogg inlägg istället.
Tack för hjälpen :) 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man skriver in sin mail får man ett mail om det :)

2012-12-19 @ 16:34:57
Postat av: Anonym

Hej !

Till o börja med älskar jag din blogg och tycker att du är så himla modig människor som vågar följa dina drömmar !!

Jag vill gärna fråga dig en fråga. På sommaren vill jag åka till LA och vara där 1-2 månader, att bo i en hotel blir för dyrt så kan du tipsa mig någon annanstans jag kan bo ? Och vill gärna komma kontakt med agentur och liknande under tiden jag är i LA , kan du tipsa mig något ? Snälla vill hålla mina frågor anonym så kontakta mig på mail [email protected]

2012-12-24 @ 12:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0