Tvivel

Det jag har gått igenom under dom senaste dagarna har inte varit roligt alltså. Det är inget farligt eller så men jag har tvivalat. Jag har veltat flytta hem till Sverige... jag vet av alla grejer jag skulle kunna önska och allt jag gått igenom för att flytta till Los Angeles så vill jag nu flytta tillbaka. Väldigt många skulle nog tänka jag "men du har ju fått allt du velat ha så länge", men det är då man börjar reflektera över vad man hade innan och börjar uppskatta allt det mycket mer.
Just nu vill jag tillbaka till Los Angeles, men under dom senaste dagarna ville jag verkligen komma tillbaka till Sverige, kanske för att jag ungicks med mina kompisar igen. Jag var jätte ledsen över att jag inte skulle få gymnasie upplevelsen eller dom tighta kompisarna man skaffar sig där, det gjorde riktigt ont att tänka så. Och att växa upp med sina kompisar och utvecklas med dom, planera saker att göra tillsammans, allt det där kommer jag missa i Sverige... men och andra sidan får jag uppleva allt i USA, High School, College, vänner, karriär oc säklart Los Angeles.
Men om jag skulle förlora mina vänner i sverige skulle det här inte vara värt det...
Den 6 januari åker jag tillbaka, har lite blandade kännslor, men det är förståligt. Jag saknar Los Angeles men jag saknar redan mina kompisar i Sverige.
Det här att flytta till LA är inte lätt tro inte det, det är läskigt, utmattande och OTROLIGT ansträngande, jag räknade med att det här skulle vara det tuffaste i mitt liv och det var det, men jag kunde inte föreställa mig hur jobbig jobbigheten faktiskit känns. Men jag tror det värsta är över nu i alla fall, jag känner mig lite mer säker på mig själv som person.
Jag vet inte hur allt kommer sluta, men det är ganska spännande...
På vägarna i LA

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

ge inte upp !! det är otroligt svårt vilket du såklart vet och detta har man varit berädd på. Det är dom som håller kvar som lyckas. En dag kommer du nå dina drömmar och du kommer bli lyckligare och lyckligare snart.

Och håll ut, snart kommer jag till L.A. Då behöver du inte vara ensam!

Lycka till världens bästa du!

Svar: Tack! :) det är otroligt skönt att du är här för mig och jag kommer altid vara här och stötta dig med! :) och du... vi kommer gå långt! :) hihi jag är så självsäker :PJa! Förhoppningsvis i sommar! Sammla på nu! :)
Tack :) Bamsekramar!!!
Klara Gadd

2013-01-01 @ 04:50:38
URL: http://josefinsdream.blogg.se
Postat av: Rebecca

Hej! Det låter helt otroligt vilken chans du har :D jag har haft drömmen hela mitt liv att bli skådespelare och flytta till LA. Me. Hur gjorde ni med allting? Var det jättedyrt och hur gör man för jag vill verkligen det är min högsta dröm verkligen, :(

2014-01-06 @ 00:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0