Nästa år

Nu när det bara en termin kvar på det här läsåret här i Los ANgeles börjar jag tänka väldigt mycket på vad som kommer hända. Mamma kommer flytta hem och jag måste hitta ett billigare boende, antingen måste jag bo inneboende hoss någon eller skaffa en 2 bedrooms och skaffa en inneboende. Då komme det kosta ungefär 1100 dollar i månaden. Det är första gången jag kommer bo själv utan föräldrar, kommer vara läskigt räknar jag med, men om jag får vara helt ärlig är det ganska skönt, mina föräldrar har båda sidor som är väldigt svåra och irriterande attleva med, SPECIELT min mamma, så mest kommer det nog bli skönt att få space.
Sen med HIgh SChool kanske jag går halvtid för att jobba med mitt företag rejält eller  så jobbar jag mycket med skolan  så jag kan graduate från High School tidigare... har inte rikigt bestämt mig än.
Sen har jag förhoppningsvis blivit påskriven av en av dom 3 agenturena och kanske har fått något jobb eller i alla fall börjat gå på auditions.
Hoppas också att mitt företag har kommit igång :)
Men vi får se hur allt går! Ska bli bättre på att blogga, försöker fixa en ny design + en bättre header som jag ska ta när jag kommer tillbaka till Los Angeles efter nyår! Vet att mina designer inte är så bra men men jag försöker :P
GOD JUL!
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Men förstår inte, du måste ju skaffa nytt visum när din mamma åker hem? Hur gör du med det? Är det jobbvisum du ska ha då eller? Låter jättekonstigt att du kan stanna efter hon åkt hem. Ta inte detta fel men försöker bara förstå :) kram

2012-12-23 @ 21:59:39
URL: http://accordington.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0