Hur långt har jag gått?

Ibland känns det som man bara står stilla och inte kommer någon vart. Vid dom tillfällena är det bra att tänka vart var jag för ett år sedan? Då märkar man att man faktiskt har kommit väldigt långt. För ett år sedan bodde jag i Sverige och drömmde om att flytta till Los Angeles och om att bli en skådespelerska och nu bor jag i LA och har 3 skådespelar agenturer som väntar på att få skriva på mig... tänk vad som kan hända under ett enda år... ganska fantastiskt va?
Bara du jobbar hårt för det du vill kommer du komma långt!
 
När jag var fyra år var jag med på tv för första gången... jag kommer fortfarande ihåg inspelningen :)

Kommentarer
Postat av: Jennica

Omg så gulligt, vad har du fler gjort för jobb?

Svar: Har ju en stor biroll i en kommande svensk film, och har gjort ett modell/fotojobb och var med på Förkväll på min 15 årsdag :)
Klara Gadd

2012-12-31 @ 08:25:25
URL: http://myliifeasmee.webblogg.se
Postat av: Jennica

ÄLSKAR ATT DU HAR BÖRJAT BLOGG MER! :)

Svar: Ååå :) tack! Ska verklige försöka blogga lite mer!Uppskattar jätte mycket att du läser min blogg!
Bamsekramar!
Klara Gadd

2012-12-31 @ 10:18:40
URL: http://myliifeasmee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0