LIte om att borja High School

Postat av: Anonym   

hallå :( du har inte lagt upp hur det var på highschool?

     2012-08-25 @ 13:16:33
 
 
SVAR: Jag vet forlat :(  jag hade tankt fixa vidion i helgen nu, men jag kan ju skriva nagra rader pa bloggen ocksa :)
 
Det har gatt jattebra :) jag gillar folket eleverna ar valdigt snalla hit tills :P och det ar skont for vi har bara 3 lektioner per dag! men dom ar ungefar 1 tim och 50 min sa lektionerna ar langa men fa, jag gillar det. Dock ar laxorna och skoljobbe valdigt mycket jobbigare an i sverige eftersom dom ar pa engelska sa jag har haft fullt upp med laxor dom senaste dagarna... Jag har borjat lara kanna folk vilket ar mycket svarare an i sverige eftersom man har olika klasser med olika personer sa man lar kanna mycket folk fast langsammare.
Men jag kanner mig sa ratt dar om ni forstar var jag menar :) det kanns som det ar dar jag ska vara och det ar en otroligt skon kannsla :)
Mer info kommer i videon! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0