Antligen hemma

Nu ar det forsta dagen i den nya lagenheten har i LA, vi har kommit ganska till ratta packat upp alla vara personliga saker som klader, hygien produkter och saker :) kanns otroligt skont.
Idag ska vi ha en till arende dag som kan ta runt 8 timmar (jag skojar inte), men jag alskar dom for man kommer bara mer och mer till ratta. Vi ska kopa mer grejer till lagenheten som tex TV, damsugare, papperskogr, tvattkorg... och sant :)
Just nu har vi bara en luftmadrass, tva barstolar och en fotolj och en soffa som mobler sa det kanns lite tomt men fortfarande som ett hem :) MITT HEM! I LOS ANGELES! jag kan fortfarande inte komma over det! :) Kan inte vanta att fylla pa lagenheten med mer mobler och annat. :)
+ mamma tvattade sin mobil i tvattmaskinen... (ligger tydligen i familjen ;P) sa jag fick en ny mobil borjade verkligen stora mig pa min andra... och mamma tog min, den nya (min) kostade bara 400 kr (sa det var bra) alskar att den har tangentbord jag klarar inte av 9 knappars mobiler (ar jag for snobbig?) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0