Svar på förslag!

Postat av: amanda

sjukt spännande!kan inte du visa bilder på ditt rum?:) du gjorde ju om det så skulle va kul och få se :))

2012-04-18 @ 22:35:12

SVAR: Jora :) det skulle jag kunna, tack för tipset jag har ju börjat fundera att lägga ut lite mer privata saker som inte har med min karriär att göra och det är en riktigt bra ide :)





Postat av: julia

kan du berätta mer om LA och hela köret,kanske i en video? Så du slipper skriva så långt. Jag är sjukt nyfiken,och vi 2 är sjukt lika. så skulle va kul :)

2012-04-19 @ 07:43:00

SVAR: Det har jag faktiskt tänkt på ganska länge att göra :) så så fort nån frågar så kan jag lägga upp videon :) men grejen är ju det att som det har det sett ut så kan ju situationen ändras på en dag som den gjorde igår :P när jag skrivit på kontraktet :) men jag ska absolut göra det när situationen är HELT KLAR vilket den troligtvis kommer bli i slutet av maj då kommer filmschemat vara satt och skolintagningen i USA vara slut! :)
Bra ide och tack för förslaget videon kommer troligtvis i slutet av maj :)




Igen måste bara säga att jag uppskattar er alla som läser min blogg :) ni får mig att känna mig så viktig! ;P
Ha det bäst! Kramar, Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0