Spelar in till Dokumentär 2

Spelade in lite till dokumentären idag, sånt tar ju ganska lång tid plus att det är svårt att sätta upp kameran eftersom jag inte har något ställ för kameran så jag staplar möbler och andra grejer på varandra för att få den i rätt höjd :P plus att jag måste spela in det på dagen när det är rätt sorts ljus.. så det är mycket att tänka på.
Ska köpa ganska snart (innan jag flyttar till LA) en systemkamera, ett ställ och en kameraväska så jag både kan fota och filma bra :)

Och till Amanda jag blev inte sur eller ledsen av din komentar :) jag ville bara förklara varför jag inte skriver så ofta :) blir väldigt glad att du gillar min blogg! 


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-04-08 @ 17:08:55
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: Det första jag skrev var enbart "Fortsätt öva :)" Inget negativt alls, så fick jag ett långt hatiskt svar! Drf skrev jag det jag skrev, man kan inte tro att man är bäst när man inte är det, det är ingen. En del inom artisteriet är att kunna vara ödmjuk, herregud hur många är det inte som söker till idol, som varit på läger sjungit i kör och alla alltid sagt att dom sjunger awesome och blir totalt sågade.

Skrev nothing bad. Om man säger så :)



Hater är jag ju verkligen inte, för en hater vill väl oftast ha det som den andra har, haha och jag vill så inte bli artist så jag klarar mig :D



Så till henne, vilket inte ens var din diskussion men förstår att du vill lägga dig i då du är vän med henne, man försvara nära och kära, så ska hon nog läsa mer noggrant och se sig för lite långsamt innan man kommenterar så hatiskt :)



Kram kram tack för din åsikt, uppskattas alltid :)

2012-04-08 @ 22:56:02
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

och det var himlans kul att du kom!!



haha hon över. ett hatiskt svar? försvarade bara mig själv och sa vad jag hade gjort inom sången. hon skrev ju inte bara ''fortsätt öva'' , utan ''auuuch'' också... haha men men hon förklarade sedan att hon inte menade så .. :p

2012-04-08 @ 23:44:14
URL: http://josefinsdream.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: Börjar tröttna på ungdomar, likt jag själv en gång i tiden som ska låta kloka och vill vara vuxna. Var barnet du är och njut av det!!!! :D.

Jag ville varken hjälpa eller stjälpa utan jag sa min åsikt, vilket är det bloggar är till för. Kan man inte ta kritik så är nog varken bloggning eller artisteri något man ska ge sig in i.



En talang är inget som är/tas personligt. Utan samhället så är du som till exempel artist, ingenting. Skulle talang vara personligt så skulle jag (som inte är alltför bra på att sjunga) kunna göra en skiva, och säga att jag har talang. Så fungerar det inte.



Du skapas av din omgivning och därifrån får du bekräftelse om du har talang eller ej.



Glad påsk såhär på annandagen!

2012-04-09 @ 13:06:46
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0