om dokumentär 2...

Postat av: amanda

Vad hände med den andra dokumentären?

2012-04-01 @ 13:40:41



Svar: Jo, jag är sååå ledsen att jag alltid lovar saker och sen inte håller dom! Men det är så sjukt mycket grejer som pågår just nu MEN JAG SKA FIXA DOKUMENTÄR 2, jag lovar men som sagt det tar lång tid plus att jag har inte så mycket tid över, kanske kan börja nu under påsklovet :)

Kommer också få mer tid nu när filmispelningen inte kommer bli av i april utan i höst, får troligtvis åka hem ett tag till sverige från LA för inspelningen. Börjar bli irriterad på att det ALLTID blir uppskjutet...!






Kommentarer
Postat av: Bella

Hej! Hittade nyss hit :) Vad spännande att du ska flytta till L.A! Men kan du inte bara berätta lite snabbt om hur det kommer sig att du blev (ska bli?) påskriven av en agentur? Hur gjorde du? :)

2012-04-01 @ 23:08:35
URL: http://mileyraydaily.blogg.se/
Postat av: Anonym

hitta hit idag och kommer verkligen stanna :D så bra blogg, och fan va lyx att flytta t L.A! får man följa med? neh driver haha men hoppas du fåre bra! kan du inte berätta hur allt började och så?

2012-04-02 @ 00:09:44
Postat av: Emma

Till Bella och den anonyma; Gå bak i arkivet och kolla igenom, det blir både bättre för henne och ni får en mer detaljerad beskrivning.

2012-04-02 @ 22:42:28
Postat av: Anonym

hoppas verkligen du lyckas me allt du vill i L.A, du är sjukt duktig! jag skulle göra allt för att få göra det du ska göra även fast jag vet att det aldrig kommer hända. du måste va världens lyckligaste som får flytta dit och göra det du drömmer om, vill oxå bli skådespelare! kram

2012-04-03 @ 13:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0