Mitt High School <3


Här kommer jag troligtvis spendera några av dom närmaste åren i mitt liv!
Jag har blivit antagen till det här High Schoolet i Los Angeles nu :) iiiiiiiip! Jag har kollat på deras kurser som dom erbjuder och dom verkar riktigt ineresanta! Man kan ju välja vad man vill läsa i amerikanska skolor och inte välja ett pogram bara. Ska bli sjukt kul men jag är också livrädd! :P Skolan har också många kuntur kurser som fotografering, drama, musik, konst, design och en massa andra bakom kamera utbildningar!
Låter som att all håller på att ta form nu! Awesome!

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

SUUUUUUUUUPERBRA KLARA!

va roligt :) tagga nu och ta vara på tiden för sedan smäller det

kramar

2012-04-16 @ 20:50:18
URL: http://josefinsdream.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vad heter skolan som du ska gå på?

2012-05-07 @ 18:35:24
URL: http://keyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0