Vad finns i min framtid?

Tog en annan spådom... :)



Hummm... :)
DEt där låter ju otroligt bra för jag har otroligt många ideer jag skulle vilja testa/göra/genomföra som har med min karriär att göra, så jag hoppas och håller tummarna att spådomen har med det att göra :)

Jag har funderat på att dela med mig av mina ideer som förhoppningsvis kan ta min skådespelar och artist karriär till det nästa steg, men jag känner inte riktigt att jag vill göra det än... jag KANSKE gör det nån gång men jag vet inte...

Kram Klara


Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

Heej!

Var ett tag sedan vi hördes av nu ju. men jag antar att vi båda har fullt upp!



Skulle vilja snacka snart någon gång, vi hörs!

Kram

2011-09-18 @ 20:29:50
URL: http://josefinsdream.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0