Tiden går fort!



Kan inte fatta hur fort tiden går nu är det bara 29 dagar kvar tills Hollywoodresan! :)
Borde börja träna på min monolog, ja jag vet jag borde ha gjort det för länge sedan... jag är oansvarig... men jag SKA börja, lovar!
Vill så sjukt gärna att det här leder till att jag blir påskriven av en agent! Men just nu har jag inte lika stora förväntningar som jag hade första gången, har väll fått en liten reality check. Men det skulle vara så otroligt kul och det skulle speeda upp min karriär så mycket... och mitt liv skulle förändras HELT... skulle troligtvis flytta till LA.
Sen har jag gjort en ny header! Yeahy! Haha, tycker den förra var bättre men den här visar lite mer vad min blogg är om... ska nog göra om den snart igen :P.... om jag har tid! 


Kommentarer
Postat av: Z A N D R E A ´S . ♥ v ä r l d ♥ Blivande mor ♥

SV: men gud tack för din söta kommentar vad glad jag blir. Ska kika in klippet. Ha en bra dag! Kram

2011-09-15 @ 19:08:17
URL: http://zandrea.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag älskar att du lever för din dröm, men en grej jag stör mig på extremt mycket är;

Du säger att om du blir påskriven ska du flytta till USA, men du har inte arbetstillstånd eller visa, så det kommer inte funka...

Arbetsvisa tar troligtvis flera år att få godkänt och ett studentvisa får du inte jobba med...

Vill gärna ha en liten förklaring hur du har tänkt, tack! :D

2011-09-15 @ 19:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0