Puuuuuh..


Okej jag frågade "en av film personerna" om det var dåliga nyheter och då sa han nejdå, så just nu är jag otroligt lungn :) och ser bara fram emot mötet på söndag, får se vad dom säger... ;)


Sen har jag pratat med James producenten,
jag var lite besviken på vad han hade kommit på, alltså musiken till låten,
och han sa att han skulle jobba på några beats så att låten kommer bli lite mer popig,
det han hade kommit på var ganska sorgligt och det var inte så jag hade tänkt att låten skulle vara.
Så vi ska skypa nån gång nästa vecka, ska bli kul att se vad han har hittat på :)
Sen har jag också skrivit lite mer på låten som jag ska skicka honom, jag har ju nämligen inte skrivit klart låten än ;P


Kommentarer
Postat av: moa

tips om en superbra blogg. älskar att läsa om pesoner som verkligen vill nå sin drömm. Du är min favoritbloggare min andra är denna:



http://nickys.se/



tjejen har också hollywooddrömmar, har varit med i en masssa reklamer + statist m.m + modellat ( sjukt söt)

2011-09-11 @ 18:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0