Övningskörde för första gången idag :)

haha rubriken säger väll allt :) men i alla fall jag övningskörde för allra fösta ången idag! :)
Jag tänkte först "big deal" det kommer vara hur lätt som hellst, men jag blev så sjukt nervös innan och krockade nästan :P haha nej inte riktigt men körde fram fort (det kändes som det gick otroligt fort i alla fall :P) och jag skrek :P
Men sen gick det jätte bra och det blev långtråkigt ganska fort,men ska övningsköra snart igen :)
det är faktiskt bara 1 år och 4 månader tills jag får ta körkort :) Iiiip! och IFALL jag flyttar till USA nart/nån gång så måste jag ju ha körkort eftersom det är nästan omöjligt att ta sig någon vart om man inte har en bil och har körkort.

Tänkte igentligen börja på min 16 årdag men hade så mycket just då så jag han inte :(
Men nu 8 månader senare har jag ÄNTLIGEN börjat!
Längtar sjukt mycket till friheten man får om man kan köra! :)



Och det har inte hänt så mycket i min karriär sen sisst men HeyHollywood är om tre veckor :) så jag är sjukt peppad och längtar så otroligt mycket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0