12 dagar kvar!

Hej! Nu är det bara 12 dagar kvar tills jag drar till LA, det känns ganska sjukt eftersom jag inte förberet mig så mycket men jag ska köra en monolog bootcamp i helgen och fokusera 110% tills resan
Förlåt skolan men du behöver kliva tillbaka lite... (inte bra jag vet)

Jag ska höra av producenten James idag och få höra lite musik till låten som han har jobbat på, ska bli spännande att höra hur det låter.

Måste börja planera lite vad jag borde ta med mig.

Just det jag vet att min blogg inte är den bästa men jag ska göra den lite bättre. Men just nu har jag som sagt inte så mycket tid, men jag ska man får ju ta en eller några saker i taget...

OCH sen som jag sagt förut kommer jag ju spela in dokumentär 2 när jag åkter till LA, men jag vet inte riktigt när den kommer att bli klar eftersom det tar ett tag att sätta ihop den men ska försöka hinna det under Höstlovet.

+ som sagt filminspelningarna kommer dra igång snart! Efter resan troligtvis så då kommer jag säkert blogga om det en del.

:) när jag åker till USA kommer jag också träffa på HeyHollywood resan en tjej som heter Josefin som jag nu har snackat med en del, ska bli superkul, hon är som jag vi tror allt är möjligt :) känns skönt att man inte är den enda på jorde som tänker så! :)



LÄNGTAR SJUUUKT MYCKET!


Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

sv: yes det gjorde jag :):)!



och du med ju.!

Längtar också, som en galning alltså.

Vi skulle prata i helgen va? lördag eller söndag :)



SEEES

2011-10-04 @ 15:33:49
URL: http://josefinsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0