Möte på Tisdag!


Vi ska ha vårat första möte på tisdag med advokaten som ska hjälpa oss med visum, det verkar vara otroligt mycket svårare att få ett visum än jag trodde, men för hoppningsvis kommer det funka.
Mamma har nog inte något problem att få ett visum eftersom UCLA har sagt att dom gärna tar emot henne som forskare och att hon är färdigutbildad läkare,
men JAG deremot som kommer söka för att jobba som skådespelare kommer nog ha det svårare, dom sa på internet chatten med advokaten Hey Hiollywood satte upp att det kan hjälpa om man är en upcomming actor, eller har folk som är välkända eller som jobbar på stora prodjekt i branschen rekomenderar en, eller har haft många jobb... så jag ligger nog på risksidan men jag har ju en argentur som vill skriva på mig så det hjälper ju också.
Men som sagt det tar ju några månader att få ett visum... så vi får vänta och se :) och jag kommer hålla er uppdaterade!


Kommentarer
Postat av: Clara

Asså jag är så himla stolt över dig, men jag vill inte att du ska flytta!!! :) :(

2011-11-13 @ 18:31:27
URL: http://claramidos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0