Nya Hollywood planer!

NU har vi bokat biljeter till auditonresan i Oktober. Den auditonresan kommer bara vara för skådespelare, och för er som inte vet gör jag den för att få en agent i Hollywood.
Jag kommer troligtvis göra en liten dokumentärfilm om den resan också :)
Jag kommer spela upp en monolog för agenterna (det kommer troligtvis komma ca 30 st) och om dom gillar mig så blir jag troligtvis påskriven, nu behöver jag bara välja en monolog... elle skriva en själv som jag gjorde till IPAS.


Kommentarer
Postat av: Alice [FOTO]

SV: 13 år. tack så jätte mke :D

bra video :p (:

2011-07-31 @ 23:17:49
URL: http://bilderbyalice.se
Postat av: JOSEFIN - Chasing The Dream

SKAPAT EN NY BLOGG NU!

inte riktigt klar med disignen, men iallafall :)!



Och förresten, jag pratade med pappa idag, och det blir en auditionresa snart för mig med. Antingen med Hey Hollywood, eller på egen hand om jag inte blir antagen !



grattis igen för ipac, KRAM

2011-08-01 @ 00:13:49
URL: http://josefinsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0