Börja blogga igen!

Hej igen, har ju inte bloggat på ett tag för att jag har haft så mycket att göra. Men funderar på att börja igen :)

Kom hem från LA för ungeför tre veckor sedan och har jobbat på att sätta ihop dokumentären om resan ända sen dess, nu är alla 3 delar uppladdade på YouTube, ÄNTLIGEN! Det har varit sjukt mycket jobb.

Jag tror att min blogg ska börja handla väldigt mycket om min karriär, det har den ju gjort men nu ska den förhoppningsvis göra det ännu mer! Men jag ska ju inte bara blogga om det utan annat med, ofta är det ju så att i min karriär att ibland håller jag på med hundra grejer på samma gång och ibland inga alls...

Vi får väll se hur det blir...
I dokumentären kan ni se lite vad som har hänt i min karriär :)
Ska också försöka fixa en lite mer ok design på min blogg


Del 1





Del 2




Del 3


Kommentarer
Postat av: Vendela & Elin

Sv: Vi är 13 år båda två =D

Spännande med dokumentären, ska följa den =)

2011-07-31 @ 10:40:54
URL: http://veofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0