Bloggpublicitet

Alla vill väll ha en framgångsrik blogg? Eller hur? Jag är inte så "insatt" men det viktigaste för mig är i alla fall att en blogg är

Personlig
En blogg måste låta läsarna komma in i sitt liv, det gör inte jag riktigt i min blogg men jag ska jobba på det :P för det gör att man typ lär känna personen och därför tycker att det är roligare att läsa om den personen.

Interesant
tex handlar om något man är interaserad av som typ shopping, underhållningsbranschen (som min handlar om :)), ovanliga saker som folk inte gör. Eller "kändisar" folk som man känner, för att alla gillar att läsa om dom man känner eller vet vilka dom är!


Innehåller shopping :P
Shopping är ALLTID kul att läsa om! Jag vet inte varför mode och shopping är så kul, men det är det! Och det är ett väldigt säkert kort att skriva om. Nästan alla tjejer och killar är intereserade av kläder och att se bra ut!

Har en snygg header
När man ser en blogg för första gången måste den ha något som drar till sig läsaren, det kollar jag väldig mycket på. Jag tycket headern säger allt om bloggen, headern är det första intrycket av bloggen därför väldigt viktig! Därför försöker jag göra mina headers så att läsarna får en överblick av vad jag gör. Jag tycker inte min header är jätte bra men det är okej jag jobbar då och då på en ny :P

Lycka till och länka gärna till min blogg :)
Eller till din i ett inlägg :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många läsare har du ?

2011-01-09 @ 23:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0