Datumet satt för Inspelningen!

Iiiiip! Det är ÄNTLIGEN bestämt att inspelningen av "I skuggan av lasermannen" kommer sätta igång i mars! Äntligen, inspelningarna har ju nu skjutits upp i snart TVÅ ÅR nu jag var 15 år när jag fick rollen så det känns såååå skönt att det äntligen blir av!
DEt har ju varit krongel med finansieringen och nu har dom pengar men inte allt dom skulle vilja ha, men det är fortfarande så mycket så det kan bli en film.
Längtar så sjukt mycket på att få läsa det nya manuset och att få åka på rep igen :)
+ det kommer ju vara en fet grej att ha på mitt skådepelar CV!


BIlderna är tagna från Maddes blogg, hon spelar en av tjejerna i filmen :)
och igen förlåt för den suddiga bilden jag vet inte varför dom blir som dom blir...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag har två frågor!

är du verkligen fortfarande 16? borde du inte va 17 nu? :)

Kan du verkligen vara med i filmen? med tanken på Hollyood och så???

2011-12-26 @ 12:11:43
Postat av: Emilia

Fast du har ju redan skrivit det på ditt cv... Innan du ens utfört jobbet. Tänk om projektet inte skulle blivit av, då hade du ljugit för agenterna.

2011-12-29 @ 12:52:35
Postat av: Vickie

Shit vad grymt! Grattis !

Hej förresten! Jag heter Victoria och jag och min mamma hade också tänkt att flytta till USA efter sommaren, fast Florida då..

Vi söker redan tillstånd, så det är bara att vänta och se för oss. Men tänkte, hur fick du rollen i filmen? skådespel har alltid varit en jättestor del av mitt liv men har aldrig funnit någon plats där jag faktiskt fått en filmroll!

Schyst blogg förresten!

2012-02-17 @ 16:07:36
URL: http://weirdness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0