Hur mycket kostar Hey Hollywood!

Tänkte svara på en till komentar :) SNÄLLA ni som komenterar skicka en mailadress eller blogglänk så jag kan svara!

Anonym om Jag, Eric Gadds dotter?:
hihi jag misstänkte det, ni liknar. förresten, jag har sökt till Hey Hollywood och undrar vad det kostar? har fått svar av dom om att skicka in en låt, bild, osv. men vad är avgiften på :)

kramis
Svar: Jaså..? jag har inte tänkt på att vi är lika.. :)
Kul att du följer din dröm :) det låter som att du söker till deras sång pogram, jag ska åka på deras skådis pogram så jag kan inte riktigt vara helt hundra och det finns olika "paket" man kan köpa där det ingår olika saker, hotel ingår, det billigaste pogramet kostar ca 14000 kr men sedan är det ju kostnaden av flyget och det men det får ni ju boka själv. Men jag kan inte svara exakt... men i extrapogramen ingår lektioner, fotoshoots, turer och sånt.
Hoppas att det hjälpte :) Kram Klara




Kommentarer
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

sv: jaha du verkar säker :D hoppas hoppas hoppas nu! ja jag har absolut tänkt att kolla på saker. Jag vill se disneyland, universal studios m.m sen kommer jag ju säkert shoppa på de butiker som inte finns här i sverige. Allt detta blir väl antagligen innan eller efter Hey Hollywood om jag kommer in. eller när vi har tid bara :) du då?

ja men guuuuud, detsamma! Ska bli så kul! det är inte många som tänker som oss och vill satsa på deras drömmar, ska bli grymt;)!

men du, jag undrar. kommer jag in, tror du jag kommer få åka i okober då?



10000000000000 kramar!

2011-08-12 @ 21:05:03
URL: http://josefinsdream.blogg.se/
Postat av: June

Sv: Jag skriver inte, utan redigerar.

2011-08-13 @ 11:37:42
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0