Hey Hollywood monolog

Jo, mitt nästa steg är ju att skaffa en agent i Hollywood och det ska jag göre genom att åka på en auditonresa till Hollywood i Oktober, som också kallas Hey Hollywood!
Resan går ut på att vi kommer spela upp en monolog för ca 20-25 agenter, det är alltså en auditonresa för skådespelare. Och då måste ju jag välja ut en monolog, men jag gillar inte att göra det så på min förra auditonresa till Hollywood skrev jag min egen monolog och det tycker jag är bäst för då kan man bestämma helt själv vilka sorters kännslor som ska vara i den. Det kan ju annars ta en otroligt lång tid att hitta en monolog som är tillräckligt bra.
Jag har inte börjat skriva än men jag vet hur den ska gå till och vad den ska handla om så nu gäller det bara att få ner den på papper :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack så jättemycket! :D Ska du hitta på något speciellt i helgen? :D

2011-08-05 @ 23:14:08
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

drama? komedi? ( m.m ) vad har du tänt att välja :)?

2011-08-06 @ 03:00:55
URL: http://josefinsdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0